Başlığa bakıp yanlış falan demeyin. Bu köşe benim ve gazete bana yetki verdi, dolayısıyla yazım kuralı falan tanımam, istediğimi yaparım. Ben yaptım, oldu.
Keşke gerçek hayat böyle olsa diyenler vardır muhakkak, da “kurallara uyulmadığında artık orman kanunları geçerlidir” diye yazıp duruyoruz.